۰

برگزاری کارگاه و نشست آموزشی "کلیات و مهارت های تکریم ارباب رجوع" در استان زنجان

تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۰
برگزاری کارگاه و نشست آموزشی "کلیات و مهارت های تکریم ارباب رجوع" در استان زنجان
به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی دادگستری استان زنجان، در این کارگاه آموزشی قضات دادگستری استان، روسا و مدیران کل سازمان های تابعه، معاونین سازمان های تابعه، کارکنان اداری، کارکنان شوراهای حل اختلاف و کارکنان اداری سازمانهای تابعه قوه قضاییه شرکت کرده که با استقبال خوب همکاران مواجه شد. این کارگاه در راستای اجرای دستورالعمل تکریم ارباب رجوع و هماهنگی های بعمل آمده با معاونت فرهنگی قوه قضاییه مبنی بر برگزاری نشست های آموزشی اجرا شد.
در ابتدای این مراسم مقدمی معاون فرهنگی دادگستری استان بیان کرد: بحث تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع از مباحث بسیار مهم در سازمانها و ادارات می باشد و اگر ارباب رجوع ادارات از محرومان جامعه باشند، اهمیت موضوع بیشتر مشخص می شود.
وی افزود: تکریم و گرامی داشتن مردم در تمامی ادیان و فرهنگ ها جایگاه والایی دارد و در اسلام نیز بر آن تأکید ویژه اي شده است. براي یک کارمند یا مدیر مسلمان، تکریم به ارباب رجوع نه بخاطر دستورالعمل و بخشنامه، بلکه به عنوان یک وظیفه انسانی و دینی تلقی می شود و باعث خشنودي خداوند خواهد شد.
 
 

 
222
 
کد مطلب : ۴۰۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

پرسش و پاسخ
تقسيم آپارتمان به قسمت‌های مشترک و اختصاصي چه اثراتی دارد؟
گرچه مالکيت حقي است که قانون به رسميت شناخته و مالک حق استفاده مطلق، دائمي و انحصاري از ملک خود را دارد، ولي در کلیه مجموعه ...
محاسبه دیه و تعیین میزان خسارت هنگامی که هر دو راننده در حادثه مقصر باشند، چگونه است؟
برخی اوقات در حادثه رانندگی بین دو وسیله نقلیه هر دو راننده مقصر تشخیص داده می شوند برای مثال راننده "الف" 30 درصد و راننده ...
چه کسانی حق گرفتن شناسنامه برای نوزاد را دارند؟
بدون تردید شناسنامه هر شخصی تقریباً مرز بین بودن و نبودن و سند هویت وی و همچنین محل درج رسمی وقایع حقوقی تولد، مرگ، ازواج ...
منشورات