۰
به مناسبت روز جهانی کودک؛

معاون فرهنگی قوه قضاییه از دبستان کودکان کار صبح رویش بازدید کرد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۸
معاون فرهنگی قوه قضاییه از دبستان کودکان کار صبح رویش بازدید کرد
به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی قوه قضاییه، "حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی" معاون فرهنگی قوه قضاییه صبح امروز در حاشیه این بازدید گفت: بازدید بسیار خوب و ارزشمندی بود که توفیق شد در خدمت مدیران، مربیان و دانش آموزان مدرسه صبح رویش باشیم.
وی افزود: برنامه ها و ابتکار خوبی در این مدرسه انجام شده است و تربیت بچه ها به شیوه فعالانه درحال انجام است به طوریکه دانش آموزان در امر یادگیری و تجربه کردن  فعال شده و با مربیان همکاری می کنند که این نوع آموزش ویژگی بارز این مدرسه است.
معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: این الگو انحصاری نیست اما فعالیت ارزشمندی است و به عنوان یک نمونه خوب برای آموزش می تواند مورد توجه قرار گیرد زیرا این روش به شکلی است که از یک زمینه پرآسیب می تواند فرزندانی را تربیت کند که به لحاظ رفتاری، اندیشه ای، تمایلات و ارزش گذاری های روحی به سمت تعالی حرکت کنند.
وی خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی قوه قضاییه آمادگی دارد با پشتیبانی در مسائل حقوقی، ارائه تولیدات فرهنگی و فیلم های کوتاه آموزشی، اهداء کتاب به کتابخانه، ارتقاء تفکر حقوقی یا به تعبیر ساده تر زندگی اجتماعی از راه مشاوره پیرامون فرهنگ نظم و قانون گرایی و ارائه بروشورهای ارتقاء فرهنگ عمومی با مدرسه صبح رویش همکاری کند.
"حجت الاسلام والمسلمین صادقی" در پایان تصریح کرد: معاونت فرهنگی قوه قضاییه آمادگی دارد تا در زمینه رفع موانع حقوقی برای انجام فعالیت ها و برنامه های مدرسه صبح رویش در مقام عمل اقداماتی انجام دهد.


333
 
کد مطلب : ۴۰۲۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

پرسش و پاسخ
اقامتگاه اشخاص حقوقی به چه معنایی است؟
در معاملات روزمره، برخی اوقات ممکن است با حکمی غیابی از سوی مراجع قضایی اعم از حقوقی یا کیفری و نیز مراجع ثبتی و یا ادارات ...
مجازات تحصیل مال غیر با استفاده متقلبانه از رایانه چیست؟
در حال حاضر، کلاهبرداری رایانه ای، اینترنتی یا آنلاین اصطلاحات رایجی است که به حکم قانون می تواند از جرایم در حکم کلاهبرداری ...
نسب در اصطلاح حقوقی به چه معنایی است و چه آثاری دارد؟
نسب در اصطلاح حقوقی عبارت است از رابطه خویشاوندی بین دو نفر که یکی از نسل دیگری یا هر دو از نسل شخص ثالثی باشند و به طور ...